Kanadsku tvrtku PSB, specijaliziranu za proizvodnju zvučnika , 1972. godine utemeljio je Paul Barton . Ime joj je nadjenuo prema inicijalima svojeg i supruginog imena i prezimena (Paul i Sue Barton), ali ujedno predstavlja i akronim za filozofiju tvrtke kod koje su ljudi (People) na prvom mjestu, kvalitetan zvuk (Sound) je razlog egzistencije, dok je sve zasnovano na zdravoj poslovnoj (Business) etici. A sve je počelo zbog njegove ljubavi i strasti prema glazbi i zvučnicima. Težnja prirodnoj reprodukciji zvuka odigrala je ključnu ulogu u nastanku tvrtke, a na tim temeljima funkcionira i danas. Kroz performanse i ukupnu vrijednost njihovih proizvoda to su prepoznali brojni zadovoljni vlasnici širom svijeta, koji pri tome nisu morali potrošiti vrtoglave sume za vrhunske zvučnike. U međuvremenu je PSB, zajedno sa svojom sestrinskom tvrtkom NAD postao dio Leenbrook grupe, što mu je osiguralo daljnji prosperitet i stabilnost, a Bartonu – jednom od najcjenjenijih konstruktora zvučnika današnjice – omogućilo da se sa svojim suradnicima u potpunosti i neovisno koncentrira isključivo na razvoj i dizajn zvučnika.

Svoje afinitete prema glazbi Paul Barton pokazivao je još u djetinjstvu uživajući svirati violinu. Ne čudi njegov odabir tog instrumenta s obzirom na to da mu se otac bavio izradom istih. Kako su obojica obožavatelji glazbe, vrlo brzo su primijetili da komercijalni zvučnici, posebno oni iz tog vremena, nisu zvučali ispravno, odnosno prirodno. U to se je Paul uvjerio radeći i u HiFi dućanu. Zbog toga su se uz izradu violina u svojoj maloj radionici prihvatili i posla konstruiranja zvučnika. Da su u tome uspjeli pokazuje veliki broj prodanih gotovih zvučnika kao i onih u kitu, posebno u okolici grada Waterloo gdje su živjeli. Tako je zapravo započeo put stvaranja tvrtke još prije njezine službene registracije 1972. godine. Ontario u Kanadi danas je njezino sjedište.

PSB su danas poznata i cijenjena tvrtka u cijelom svijetu, kao jedan od lidera specijaliziranih za proizvodnju zvučnika vrhunskih performansi i nenadmašne vrijednosti uloženo/dobiveno. Kako bi im proizvodi bili inovativni i aktualni u današnje vrijeme kada su dostupne mnogobrojne napredne tehnologije a konkurencija žešća nego ikada prije, Paul Barton i njegov tim usko surađuju s vodećim industrijskim dizajnerima i proizvodnim inženjerima. Također jedan od najvažnijih aspekata u konstruiranju zvučnika za PSB predstavljaju psihoakustička istraživanja. Ona uključuju testiranja ključnih interakcija između zvučnika, slušatelja i prostorne akustike. Upravo zato Paul Barton iznimno puno vremena u svom radu provodi u Nacionalnoj istraživačkoj komori NRC (National Research Council). To je državni centar s gotovo neograničenim resursima, laboratorijima i instrumentarijem za specijalistička istraživanja, koji raspolaže impresivnim bazama sustavno prikupljanih i sistematiziranih podatak. PSB je prva tvrtka za proizvodnju zvučnika koja je počela još 1974. godine rabiti njihove resurse, a danas je apsolutno najaktivnija tvrtka po tom pitanju. Prikupljena iskustva i interpretacije rezultata različitih mjerenja za PSB su od neprocjenjiva značaja u dizajniranju zvučnika, po čemu se bitno razlikuje od ostalih proizvođača zvučničkih kutija.

Svi PSB modeli zvučnika dizajnirani su da reproduciraju glazbu na prirodan način, tj. tako da joj ništa ne dodaju ali niti oduzimaju. I to je bit zvučnika – da budu prozor u glazbeni svijet, baš onakav kakav on doista i jest, prirodan i bez artificijelnih uljepšavanja. Da bi se postigla ta perfekcija, laboratorijska mjerenja i istraživanja kombiniraju se s kontroliranim slušnim testovima. Zato svi modeli u tvrtki prilikom razvoja standardno prolaze kroz dvostruke slijepe slušne testove, koji donose konačne odgovore o najvažnijim parametrima kvalitetne reprodukcije zvuka kao što su npr. mikro i makrodinamika, disperzija, širina frekvencijskog odziva, itd. Kao možda niti u jednoj drugoj tvrtki, u PSB-u se sustavno kompariraju i evaluiraju rezultati testova u gluhoj komori s onima u različitim realnim slušnim uvjetima i slušateljima različitih osobnih preferencija. A sve to u cilju kako bi gotovi PSB modeli u stvarnim prostorima zvučali što je prirodnije moguće.

Suvremeni način života još više ističe potražnju za proizvodima izuzetnih performansi, visoke vrijednosti, te nadasve jednostavnih za primjenu i integraciju u svakodnevnom životu. U PSB-u su shvatili da postoji dio publike koji će biti zadovoljan sa kompaktnim i minijaturnim solucijama, ali također i onaj dio koji će uvijek stremiti ka sve kvalitetnijim i boljim rješenjima. Upravo zbog toga tvrtka u svojoj širokoj paleti ponude nudi modele koji će udovoljiti svim kvalitativnim i implementacijskim zahtjevima, od najambicioznijih audiofilskih stereo i višekanalnih postava, preko kućnih kina i različitih multimedijalnih aplikacija, do rješenja za projekte pametnih kuća. Bez obzira o kojoj se kategoriji zvučnika radilo, PSB je oduvijek referenca za najviše zvučne performanse po pristupačnim i razumnim cijenama, zbog čega im se pripisuje iznimna vrijednost omjera kvalitete i cijene.

Četiri atributa kod PSB produkcije su u posebnom fokusu – performanse, izgled, vrijednost i pouzdanost. Najviše zvučne performanse, poglavito po pitanju prirodnosti zvuka, najvažniji je među njima. Da bi se maksimalno uklopili u suvremene životne navike, puno se pažnje poklanja dizajnu i izgledu također, zbog čega će svaki zaljubljenik u dobar zvuk kroz široku lepezu serija i kategorija PSB zvučnika pronaći idealan odabir za svoju osobnost. Vrijednost je posebna priča, pogotovo u današnje vrijeme, a u tom pogledu PSB modeli praktično su nenadmašni na tržištu, nudeći visoke performanse po pristupačnim i razumnim cijenama. Zahtjevne testove izdržljivosti kroz koje prolaze svi PSB zvučnici garancija su njihove pouzdanosti i dugotrajnosti, o čemu u tvrtki itekako vode računa.

No sve to ne bi bilo toliko bitno da konačan sud o izvrsnosti PSB zvučnika nije dala publika i stručni mediji. A upravo su PSB modeli s najviše preporuka u najuglednijim specijaliziranim audio medijima, ali što je još indikativnije i od strane brojnih zadovoljnih vlasnika. To dokazuje da su u tvrtki dobro prepoznali i razumjeli potrebe ljubitelja glazbe i u potpunosti odgovorili njihovim zahtjevima. Zato njihove modele karakteriziraju najviši zvučni dosezi u okviru pripadajućih klasa i kategorija, uz najbolju moguću vrijednost (cijenu). U skladu s njihovim sloganom: “Real Sound for Real People” (stvaran zvuk za stvarne ljude).

Stoga Vas Sigma Audio Koncept kao generalni uvoznik PSB zvučnika poziva da otkrijete kvalitetu ove audiofilske Kanadske firme.

PSB ponuda